Visszaküldés

Visszaküldhetem az árut?

A fogyasztóvédelmi törvény 43. cikkének rendelkezései szerint a vevő az áru kézhezvételétől számított tizennégy (14) napon belül visszavonhatja a szerződést, tájékoztatásával írásban: info@tisoshop.hu. A vevő nem köteles megindokolni a visszavonás okait, de köteles a sérült, fel nem használt árut az eredeti csomagolásban, az eredeti címkével és a megfelelő mennyiségben visszaküldeni. 
A vásárlónak az írásbeli felmondási értesítés elküldésétől számított tizennégy (14) napon belül vissza kell adnia az árut.
Tartalmazniuk kell a számlát, a rendelési számot, a kapcsolattartási adatokat és a bankszámlaszámot. Az áruk visszaküldése során felmerülő költségeket a vásárló viseli.

A sérült szállítmányok helyreállítása

Ha a csomag fizikailag sérült, tartalmat tartalmaz, vagy a nyitás jeleit mutatja, a vevőnek meg kell indítania a panaszkezelési eljárást a GLS Hungary-nál, és a lehető leghamarabb értesítenie kell a problémát. A kapott csomagot át kell adni a GLS futárnak ugyanabban az állapotban, mint amikor átvette. A GLS Hungary-val együtt biztosítjuk, hogy a panasz a lehető legrövidebb időn belül megoldásra kerüljön.

Reklamáció

Abban az esetben, ha nem a szállítás során sérül meg az áru, akkor a szállítmány kézhezvételétől számított nyolc (8) napon belül írásban értesítenie kell minket. A panaszok megoldása az alkalmazandó jog rendelkezéseinek megfelelően történik.

 

Cím az áruk visszaküldésére vagy áruk cseréjére

Tiso Shop

Ljubljanska cesta 81

1230 Domzale

Slovenia
Az utánvételes csomagokat nem fogadjuk el