Visszaküldés

Visszaküldhetem az árut?

A fogyasztóvédelmi törvény 43. cikkének rendelkezései szerint a vevő az áru kézhezvételétől számított tizennégy (14) napon belül visszavonhatja a szerződést, tájékoztatásával írásban: info@tisoshop.hu. A vevő nem köteles megindokolni a visszavonás okait, de köteles a sérült, fel nem használt árut az eredeti csomagolásban, az eredeti címkével és a megfelelő mennyiségben visszaküldeni. 
A vásárlónak az írásbeli felmondási értesítés elküldésétől számított tizennégy (14) napon belül vissza kell adnia az árut.
Tartalmazniuk kell a számlát, a rendelési számot, a kapcsolattartási adatokat és a bankszámlaszámot. Az áruk visszaküldése során felmerülő költségeket a vásárló viseli.

A sérült szállítmányok helyreállítása

Ha a csomag fizikailag sérült, tartalmat tartalmaz, vagy a nyitás jeleit mutatja, a vevőnek meg kell indítania a panaszkezelési eljárást a GLS Hungary-nál, és a lehető leghamarabb értesítenie kell a problémát. A kapott csomagot át kell adni a GLS futárnak ugyanabban az állapotban, mint amikor átvette. A GLS Hungary-val együtt biztosítjuk, hogy a panasz a lehető legrövidebb időn belül megoldásra kerüljön.

Reklamáció

Abban az esetben, ha nem a szállítás során sérül meg az áru, akkor a szállítmány kézhezvételétől számított nyolc (8) napon belül írásban értesítenie kell minket. A panaszok megoldása az alkalmazandó jog rendelkezéseinek megfelelően történik.

 

Cím az áruk visszaküldésére vagy áruk cseréjére

Fully fulfillment center

Podsvetija 22

1351 Brezovica pri Ljubljani

Slovenia
Az utánvételes csomagokat nem fogadjuk el